Založ si blog

Perfect Day ostáva

Z rádia sa ozvala správa, že Lou Reed zomrel. Zvláštny pocit. Jeho meno a najmä slávna pieseň Perfect Day sa mi spája so spomienkou na deda. Je to okolo desať rokov, čo zomrel. Ostala som ako zamrznutá, keď som sa to dozvedela. Nevedela som, ako zareagovať. Jednoducho som v sebe nenašla slová, ani slzy. Na pohreb som sa s ním nemohla ísť rozlúčiť, pretože som mala vysoké horúčky. Ostala som sama doma, chorá. Cítila som v sebe také zvláštne napätie a neviem prečo, pustila som si poriadne nahlas Perfect Day. V tej chvíli som sa rovnako nahlas rozplakala. To som potrebovala. Teraz zomrel Lou Reed. Jeho pieseň mi však vždy bude pripomínať dedka v klobúku s plnými vreckami cukríkov. 

Mačka všedno-nevšedná

06.12.2013

Vedľa kontajnerov pred domom ktosi vyhodil staré kreslo rubínovočervenej farby. Nemohla som si ho nevšimnúť. Čo ma však zaujalo omnoho viac, bola mačka, čo si v ňom spokojne vyspávala. Uchlipujem si z môjho obľúbeného mätového čaju a premietam si v hlave obraz spiacej mačky v zachovalom kresle. Napadne mi, že by to mohla byť vynikajúca fotografia. Škoda, že som vo [...]

Zlodej-nezlodej

31.10.2013

Občas sa ocitnem v nevšednej situácii. Najmä vtedy, ak sa neviem rozhodnúť, čo ďalej urobiť. Prizerať sa, alebo zakročiť? Čo urobiť? Alebo neurobiť nič? Čo je správne? Dilema. Tieto otázky som kládla samej sebe nedávno pri všednej činnosti, nakupovaní. Zbadala som handicapovaného človeka, sediaceho na invalidnom vozíku, ako si do batôžka na kolenách kladie jogurty. [...]

Emilova spomienka

23.10.2013

Aj do reklamy sa dá pretaviť krásna myšlienka, plná hlbokej výpovednej hodnoty. Dôkazom toho je TV spot na Hornbach „A co zůstane po tobě? „, ktorá vo vás bezpochyby zanechá dojem. Je nesmiernym prínosom, keď v sebe reklama nesie podnet na premýšľanie. Posúďte sami: http://www.youtube.com/watch?v=bMycj7J44EY Považujem túto reklamu za veľmi silnú práve [...]

Kaczynski lech

Poľská vláda čelí kritike za spochybnenie ruskej stopy v Kaczyňského kauze

19.04.2024 23:16

Letecké nešťastie sa odohralo 10. apríla 2010 pri meste Smolensk na západe Ruska.

Navaľná

Julija Navaľná prevzala nemeckú Cenu za slobodu médií

19.04.2024 21:51

Manželia Navaľní dostali toto ocenenie "za odvahu prejavenú v hnutí odporu a za odvážny a nenásilný boj proti brutálnej diktatúre v Rusku"

súd, manhattan

Pred súdom na Manhattane, kde prebieha proces s Trumpom, sa zapálil muž

19.04.2024 20:37, aktualizované: 22:18

Polícia neskôr oznámila jeho totožnosť. Jeho čin mohol byť motivovaný konšpiračnými teóriami.

Azerbajdžan / Vojak /

Arménsko súhlasilo s vrátením štyroch okupovaných dedín Azerbajdžanu

19.04.2024 20:07

Dohoda sa zrodila na stretnutí, ktoré viedli podpredsedovia vlád oboch krajín.

somktosom

Čo sa mi dostane do hlavy

Štatistiky blogu

Počet článkov: 7
Celková čítanosť: 16038x
Priemerná čítanosť článkov: 2291x

Autor blogu

Kategórie